Woordenvloed

uit goede bron mocht ik vernemen dat op het slotevenement van de Kokobozo-actie voor tsunami 1212 mijn bijdrage alweer werd voorgelezen. Ik had het wellicht zelf gedaan als ik niets beters te doen had (lees: luilakken en film kijken).

Bron: ‘het feit dat het ELKE keer voorgelezen is zegt genoeg denk ik, ik keek er wel naar uit hoor je life performance te zien’

ah, ooit misschien, ik geloof dat mijn bijdrage gewoon wel goed voorleesbaar was voor iedereen. Ikzelf zou namelijk ook twee keer denken voor ik me aan een bijdrage als ‘uit het leven gegrepen’ van Prins waag. Wat de laatste betreft, volgens het tijdschrift van Sabam kan ik van hem ‘eerste klas foto’s’ nemen!

4 gedachtes over “Woordenvloed

  1. ha, goede bron ..ikke?… ja ’t is eens iets anders he 😉

    ik zal hier nog eens rondsnuffelen, er valt veel te lezen me dunkt,

    liefs Sabine

Geef een reactie

