Erna

Zo, dat hebben we dan alweer gehad, dat Chirokamp. Het is vandaag de dag die ‘de dag erna’ heet. Men zou het ook de ‘naroes’ kunnen noemen, hangt af van hoe je mijn loomheid wilt bekijken. Voorlopig kan ik wel stellen dat het nut van een dag van vandaag eigenlijk quasi nihil is, maar daar komt verandering in vanavond, dat hoop ik allicht als ik hem weer eens zie.

woorden die van tel waren:
– allé toe zjère
– ot joe mulle
– djodjojungle

… en andere onzin.

woorden die me vreemd aandeden:
– hygiëne
– poëzie
– toekomst

… en andere zin.

ja, ik heb mijn hoofd even leeggemaakt. Wie vult nu terug?

Een gedachte over “Erna

Geef een reactie

