bloggen geblokkeerd?

Blijkt dat er in mijn lijstje met links een doodgelopen spoor zit. De weblog van Katrijn Jonckheere is opgedoekt en ik heb niet eens de begrafenis meegemaakt, dat is jammer. (Nu goed, ik had het de laatste tijd al wat druk met andere begrafenissen, helaas.) Lees ik vandaag dan ook dat Olaf Risee ermee kapt. Waar gaat dat toch naartoe? Wat moet ik met de vrije tijd die me is gegund? De weblog van de Contrabas meldt nog over het nieuws van Risee dat stoppende loggers na enige tijd weer opnieuw zullen beginnen. Ironisch mag het allemaal zijn maar misschien moeten we maar hopen op die wispelturigheid. Het waren twee interessante poëzielogs en dat mag wel een schaars goed genoemd worden. Het is al niet erg genoeg dat het ene tijdschrift na het andere sneuvelt, als nu ook nog de weblogs het niet meer uithouden…
Plus, ik had verdorie een link op die pagina’s! 🙂

3 gedachtes over “bloggen geblokkeerd?

  1. het is inderdaad wat!
    als het enige troost mag bieden: je bent bij mij ook gelinkt…
    gelukkig zijn er nog enkele volhardende blogters!
    g,
    sven

  2. super! ik houd van gelinkt zijn! bedankt daarvoor! Hier is er het probleem dat als men bij mij op een link klikt de pagina ook verdwijnt 😦

Geef een reactie

