winterslaap?

Voorlopig even wat minder updates hier, een harde examenperiode slorpt momenteel namelijk de meeste tijd weg. Het is erg, zo schreef ik de voorbije tien dagen geen sprankje poëzie op!

Zodra dit voorbij is, ben ik er terug met hopelijk wat nieuw werk en wat verslagen. Zo had ik een tijd geleden het idee om wat te schrijven over de Poetry Slam die X Roelens in Menen heeft georganiseerd. Daar is het tot nog toe nog steeds niet van gekomen. Jammer maar we zien wel. Voorlopig beeld je me maar beter even in aan een keukentafel met een stapel Franstalige lesnota’s voor de neus.
Hoewel, zo’n lesnota’s laten zich bij mij ook gemakkelijk ruilen voor een dichtbundel of een boek. Dat laatste van Amélie Nothomb bijvoorbeeld. Wat een geweldige proza deed Prins me weer ontdekken! Ik ben er in de wolken van! Misschien dat ik daar ook maar wat over moet zeggen als ik ‘terug’ ben.

Nu goed, dat allemaal terzijde, wens me gewoon wat ‘chance’. Dankje.

4 gedachtes over “winterslaap?

Geef een reactie

