Vreemd

Dit is wat dicht bij onze bib hangt, gemaakt door leerlingen van het technisch onderwijs, met dank aan de drift van sommige leraars om poëzie dichterbij te brengen. Fijn is dat, ‘dat zinnetje van Neruda’

Verder even melden dat mijn blogstatistieken de pan uitswingen maar dat mijn gastenboek (klik foto rechts!) leeg blijft en dat over mijn laatste bijdrage elders gedisussieerd wordt maar niet hier.

Vreemd is dat.

4 gedachtes over “Vreemd

  1. Dat lijkt me het “eigen-aardige” van blogs: er wordt veel aangeklikt, al-dan-niet-vluchtig gelezen maar de commentaren waaien op een hoopje, steeds dezelfde hoopjes.

  2. fijn, niet je sombere commentaar maar het feit dát je commentaar.

    Zo ontdekte ik dat we bij het Kaf wel meermaals in dezelfde zaal moeten hebben gezeten.

    o.

  3. Ongetwijfeld. Maar ik ben de mot in de gordijn: onzichtbaar en toch aanwezig.
    Trouwens toen Maria Barnas het had over “er zit hier iemand achter het gordijntje” ben ik vlug naar de pluchen zetels gevlucht. Gelukkig had ze ’t over de geluidsman!

Geef een reactie

