Ik word gelezen!

Ik heb me verontschuldigd vanwege mijn weinig posten hier, nu verontschuldig ik me voor mijn weinige lezen van andere weblogs. Ja, het doet me dingen over het hoofd zien. Kritiek over mijn eigen weblog bijvoorbeeld. Die mocht er wel beginnen te komen na een jaar online (24 mei is trouwens het verjaardagsfeestje) .

Zo wist ik niet eens dat iemand moeite heeft met mijn linken naar Prins! Zo’n dingen mogen inderdaad wel erg vervelend voor iemand zijn (die zelf liever nooit linkt), Prins hier, Prins daar, het is vast teveel van het kleine om klein te blijven en ik geef toe, Zeester is ook leuk, het prikt maar de vorm, de vorm!

Het goede nieuws is dat ik gelezen word.

4 gedachtes over “Ik word gelezen!

  1. Dame

    u wórd gelezen en u leest!
    dat siert u langs beide zijden, zo wordt me verteld

    heb ik moeite met linken?
    neen. ik merk ze op.
    en ik teef.
    daar ben ik goed in, teven.

    zeesterren zijn toch fijner van vorm; geloof me; van prikken heb ik nog geen last moeten hebben…

    maar van linken ook niet echt.

    groeten!

  2. ik word gelezen én verteld, wel wel!

    verder vond ik sheisse een moeitewoord o ja, ook zo hele zinnen zonder spaties schrijven,
    maar zegt u maar, het mag.

    Omdat ik prinses genoemd word en omdat indien ik een penis had, ik hem Prins zou gedoopt hebben, daarom is het Prins geworden.

    ik hoop van harte dat u niet om dezelfde redenen zeester… maar wederom, stel je eens de vorm voor (niet het prikken)!

    goed,

    bij deze bent u alvast gelinkt. 🙂

  3. euh…jaja… gelukkige blogjaardag enzovoort dan maar

    had ik de vorm van een pita, ik zou mezelf ook liever Heldin genoemd hebben… helaas ik ben Godt…enne…
    laten we me niet te serieus nemen, he
    ik haat alles en ik scheisse alles en zovoort

    (en ik kan geen html-codes, waardoor ik niets linken kan/wil)

    o. ik wil die tekst van Prins over zeester-pita-horror… ik ben reuzecurieus!

  4. onderbroeken zijn fijn, maar bedankt voor de felicitaties!

    tja, die tekst moet je aan prins vragen, klik eens op een link (!) hier naar hem, dan vind je zijn e-mailadres wel..

    🙂

Geef een reactie

