spanning en afwezigheid

Minder activiteit momenteel is te wijten aan:

– rusten.
– straks, van 11 tot 21 juli chirokamp. Ik bereid voor, schilderwerk, organisatie, blablabla…
– vandaag ingangsexamen journalistiek. Pray for me.
– donderdag het resultaat van mijn scriptie te weten komen.
– 9 juli Leerdam. Misschien kan daar nog net een verslag over worden gemaakt. We zien wel.

4 gedachtes over “spanning en afwezigheid

  1. Spannende week…

    Kun je me laten weten hoe laat en waar het is in Leerdam? Ik dacht zelf gelezen te hebben dat het op 8 juli was trouwens…

Geef een reactie

