de zomer van…

ik weet het wel zeker nu, een vakantie hebben is nog drukker dan een schooljaar meemaken. Sedert ik terug ben van chirokamp heb ik nog geen vol uur achter de pc doorgebracht en áls ik dat deed, dan was het vast al slapende. Het is best jammer eigenlijk, omdat ik wel het één en ander te vertellen heb. Maar aan de andere kant, who cares anyway? Kreeg vandaag alvast commentaar van een anoniempje die mijn weblog blijkbaar hélemaal niet graag leest, maar het wel de moeite vond om zijn/haar frustraties daarover tot tweemaal toe te uiten. ‘Ik hoop dat jij 18, hoogstens 19 jaar oud bent, dan is er immers nog een kans dat het goed komt met jouw scheefgegroeide buitenproportionele ego.’ Doet me denken aan die keer dat ik me moest schamen dat ik ouder dan 13 was en nog steeds een onderbroek droeg. Ik zou overigens nog erger zijn dan ‘olaf puree’, o jee o jee.

Intussen mag ik wél eens mijn poëzieagenda wat bijpassen en dat vertel ik dan ook! 13 augustus mag ik in de Kruidtuin aantreden voor een drietal minuten poëzie, op 3 september is er weer een duetje met Prins in Dilbeek op de Gordel, en de 31ste oktober, verdorie, is er een poetry slam in Leiden! Bij deze is het alvast gemeld, ik verlaat me op Prins’ agenda, hij schrijft het altijd netjes op en herinnert me steeds aan mijn afspraken, niets is gemakkelijker, ik hoop dat hij dat in de toekomst ook voor mijn werkagenda doet.

In de tussentijd is het ook weer dolle pret vakantiejobben in de vleesfabriek, elke dag met vergebakken worsten sjouwen, het maakt je hard, zeker als liefje van een vegetariër.

Nu goed, de log ligt dus weer even stil. Morgen (shhhht!) is Prins jarig en we gaan er een weekendje op uit aan zee. Felicitaties zijn welkom in een pakketje over de duinen geworpen!

Groeten van het Playmobil-vrouwtje (stel je een wit lijf en felgebruinde benen en armen voor, of neen, doe dat toch liever niet).

2 gedachtes over “de zomer van…

Geef een reactie

