nog steeds ‘de zomer van…’ maar met ander weer

Oké oké, ik geef toe, werken in een vleesfabriek terwijl lief zijn van een vegetariër komt net iets te grof uit, ik ben dan maar een andere job gaan zoeken, even gaan solliciteren bij een marktonderzoeksbureau in Gent en ja, ik ben aangenomen! Aardige centjes brengt het op. Tenminste, als ik mijn werk goed doe en de juiste mensen vind om te ondervragen. Als je dus zin hebt om me te helpen, kijk dan uit naar Proximusklanten en moeders van kinderen jonger dan drie jaar! Alle info is welkom!

Nu goed, eerst even Dranouteren en dan weer verder werken.

O ja, morgen worden Prins en ik geïnterviewd door ‘Vlaanderen Vakantieland’ over ons optreden tijdens de Gordel in Dilbeek, we zullen misschien ook wat moeten voordragen. Laat ik weten wanneer het op tv komt?

3 gedachtes over “nog steeds ‘de zomer van…’ maar met ander weer

Geef een reactie

