belevenissen

fijne dingen, dat wel, maar ze maken het leven wel druk! Ben nog steeds bezig, en wat mij betreft is dit de laatste week, met het afnemen van enquêtes voor dat Gentse marktonderzoeksbureau, het is constant werken, constant op zoek zijn naar de juiste mensen, het is plannen, het is… wellicht wat mijn latere carrière zal zijn.

Om er even niet aan te denken vertel ik de volgende dingen:
– de opnames voor Vlaanderen vakantieland waren fijn, Prins en ik zien er uit als een perfect, lieflijk en teder dichterskoppeltje dat madeliefjes plukt en vlechtjes legt in elkaars haardos. Kortom, zoals we zijn dus. De resultaten zijn te zien op zowel 26 als 27 augustus op één, ik geloof zaterdag rond zes uur en zondag rond vijf uur.
Dranouter was geweldig, genoten van het goede weer, ook genoten van onze nieuwe tweepersoonsmatras die voor de eerste keer werd uitgetest.
– Eergisteren even opgetreden in de Kruidtuin in Leuven waarvan Risee mooie foto’s heeft gemaakt, Daarna nog even gemarktrockt en anton walgrave leren kennen.
– Gisteren dan afscheid genomen van een goede vriendin die voor een jaar naar Portugal vertrekt. Deze link staat nu ook in mijn favorieten.

2 gedachtes over “belevenissen

  1. Hoi,

    Voor mijn thesis ben ik een overzicht aan het samenstellen van Vlaamse dichteressen.

    Kun je aub eens een lijstje noteren van je publicaties tot nog toe (met uitgeverij en jaartal)

    dank je, doei!

    Hannelore

Geef een reactie

