Well, well, well,…(zegt moeder: daar heb je onze ster)

ik vergat ’t te zeggen, maar Prins en ik zijn er voor een paar daagjes tussenuit geknepen naar Parijs

Zo, dat weten jullie dan nu. Niet dat het er nog toe doet, maar dan zijn we alvast niet dood verklaard, integendeel. Ik kan ook foto’s tonen, maar iedereen kan zich wel een beeld vormen van een vakantieganger voor de Eiffeltoren, niet? Misschien plaats ik af en toe nog eens wat ‘speciale perspectieven’ maar nu niet, ik zit aan de verkeerde pc.
Verder heb ik ook tv gekeken de voorbije dagen, naar ons optreden in ‘Vlaanderen Vakantieland’. Ik heb er maar één ding over te vertellen: close-ups zijn vreselijk! (Maar liefst tien seconden mijn dikke pratende mond, neus en ogen in beeld, en dit terwijl ze gezegd hadden dat mijn gedicht enkel een voice-over zou krijgen terwijl ze de omgeving wat in beeld brachten! grmbl)
Zucht!

Nu goed, het interview bij Radio 2 dat we voorbije maandag aflegden in de studio’s en die op maandag 3 september in de voormiddag (dag van de Gordel dus) wordt uitgezonden, is wellicht nog ‘hilarischer’. In de namiddag komen we dan nog eens ‘live’ aan bod, tijdens ons optreden zelf.
Een gedachte over “Well, well, well,…(zegt moeder: daar heb je onze ster)

  1. Ik had gisteren mijn moeder aan de telefoon en ze zei me zoiets als: “we hebben die jongen, met dat meiske – hoe heet ze weer? sylvie sofie of zoiets? – op de televisie gezien. maar we waren juist te laat. we hebben het begin gemist.” “En hoe was het? Was het goed?” “ja, we wisten het niet, hé, anders hadden we het misschien kunnen oppakken. en het duurde niet lang, misschien 4-5 minuten en we hadden het begin al gemist, dus tegen dat we een video hadden uitgehaald, was het al gedaan.”

    Dit maar om te zeggen dat je herkend werd.

    x

Geef een reactie

