Fijn!

Ik heb gisterenavond énorm veel en goed materiaal verzameld om een echte reportage te maken voor school over ‘poetry Slam’. Ik heb gesprekken met dichters over hoe zij het slammen zien, ik heb gesprekken met het publiek over wat zij van slam verwachten en ik heb gesproken met de jury over hoe zij in godsnaam slam gaan jureren. Naast dat alles heb ik mijn eigen herinneringen over de sfeer, de organisatie, enz.
Deze reportage zal er nog niet meteen komen, ik moet eerst nog een paper schrijven over weblogs, een optreden voorbereiden en vooral goed denken over hoe ik de zes functies van de reportage -informeren, duiden, emotioneren, amuseren, opinie maken en adviseren- in hemelsnaam allemaal in een tekst verwerk. In ieder geval kan ik al het volgende zeggen: De heer Risee mag het nu maar zozo hebben gevonden, het was véééél beter dan vorig jaar. Wat een gedoe was dat dan. Maar goed, misschien was de laatstgenoemde dan wat minder kritisch aangezien hij zelf op de bühne stond.
O ja, Prins heeft’t goed gedaan! (echt waar)
2 gedachtes over “Fijn!

  1. Heb je ook gedichten opgenomen? Misschien kan dat helpen voor dat emotioneren. Of voor het amuseren. Of wie weet: voor het “opnieëren”, wat dat ook moge zijn.

    x

  2. ik wilde persé alles op -eren, hmm, mislukt. Bij deze aangepast. bedankt.

    overigens, als jij grappige of emotionele gedichten hebt, zeg je ’t me dan?

    neen, ik heb er ’n paar opgenomen en ik had er ook al aan gedacht. 🙂

Geef een reactie

