publicatienieuws

– Vorige vrijdag kreeg ik ‘Art 04’ in de bus. Dat is het bescheiden tijdschriftje van Kunstkring De Geus in Harelbeke. Omdat ik in februari laureate werd van de Harelbeekse poëziewedstrijd, vroeg de Kring twee gedichten van mij erin te publiceren. Eindelijk is het resultaat er nu. ‘dromen, I en II’ en ‘bezoek’ staan erin. Ook gedichten van Wil Fraikin zijn in het nummer opgenomen. Fraikin werd tweede bij de volwassenen.

– Op de website van Op Ruwe Planken zijn nog tot vrijdag mijn 40 woorden te lezen.

– Ik heb een stil vermoeden dat het tijdschrift Plebs me thuis ligt op te wachten…

Geef een reactie

