na school…

Het leven na school is altijd fijner. Toch kan het soms ook deels dóór die school komen dat het interessant word.

Maandagavond werkte ik aan mijn fotoreportage. Ongeveer 20 foto’s heb ik nodig. 20 teksten ook. Daar moet dan één verhaal uit stralen. Ik nam daarom mijn zus beet en liet haar allerlei dingen doen, ik nam mijn andere zus beet en liet haar met haar superfototoestel de foto’s nemen. Hierboven vind je één resultaat.

Dinsdagavond brachten Prins en ik dan weer een bezoekje aan Ruth Lasters om er te praten over haar debuutroman en haar poëzieambities. Het ongetwijfeld ‘onverantwoord interessante’ resultaat daarvan vind je binnenkort op Meander.

Geef een reactie

