goodnight and good luck

Dit is de laatste dag van het jaar. Tijd om nog eens terug te blikken op de dingen waarop ik nog niet heb teruggeblikt. Zo was er vorige week zaterdag de halve finale en de finale van de West-Vlaamse gedichtenslag. Maar ik ben wellicht te laat om daar nog over te verslaan, ik sluit me daarom maar gewoon aan bij –ja, eigenlijk bij alles- wat X op In Letterland vertelt. Ik kan er wél nog bij vertellen dat ik de twee mensen ontmoet heb die ten nadele van Peter Kluppels dan toch voor Sasha de Backer hebben gestemd. Schrijnend, maar de twee hadden Peter niét gezien tijdens de voorronde en de halve finale, wij wel, en dat maakte het verschil. Peter had immers een nog veel schitterender pak aan op de eerste voorronde.

Voor de rest was het al ’n fijne congé voor Prins en mij. En wat onze gegeerde hobby betreft, kregen ook wij al prettige kerstkadootjes, maar die moeten allemaal nog geheimpjes blijven.

Tot volgend jaar!

Een gedachte over “goodnight and good luck

  1. Lang geleden, maar niet vergeten…

    oud en nieuw
    en ze hieven gelijk
    van man tot vrouw
    tot man het glas
    geluk en voorspoed
    ook in 2007
    alles blijven geven
    swingen en zingen
    zo is het goed

    Frans Vlinderman

Geef een reactie

