Het spannende telefoontje…

…waarover ik het enkele dagen geleden had, had te maken met de Haftpoëziewedstrijd waarvan de uitreiking zondag plaatsvond. De organisator belde me toen op om me te overtuigen wat vroeger uit de Ardennen te vertrekken om het mee te maken. Spannend dus. Het werd een tweede prijs. Winnaar werd Albert Hagenaars die toevallig uit de organiserende stad Bergen op Zoom kwam. Hij kondigde aan dat de opbrengst naar het goede doel gaat. Derde prijs was voor Bennie Sieverink uit Hengelo.
Verder, net ontdekt op het www: Kaatje Wharton lanceert een nieuw adjectief, Trochiaans.
2 gedachtes over “Het spannende telefoontje…

  1. Ik zal niet de laatste zijn om je te feliciteren met je tweede plek in de Halfpoëziewedstrijd. Geniet van het zilver nu, en denk alvast vooruit aan het goud in het verschiet.

    groet,

    Frans V.

  2. Ik had het elders al laten merken: gefeliciteerd met je tweede prijs enne dat Trochiaans zou heel misschien wel eens een compliment kunne zijn naargelang hoe je er naar wil of kan kijken

    groet

    kaatje

Geef een reactie

