Cutting Edge!

Blijkbaar ben ik naast An Vandesompele en Roland van den Bergh een van de drie gelukkigen die de bundels ‘Ebdiep’ van Norbert De Beule, ‘Situaties’ van Eva Gerlach, ‘Krang en zing’ van Piet Gerbrandy, ‘Receptie’ van Vrouwkje Tuinman, ‘Wat boven kwam’ van L.Th. Lehmann en ‘België-Zwitserland. Ollekebollekes’ van Drs. P. & Paul Ilegems in mijn boekenkast mag plaatsen. Dank aan Prins die me toefluisterde om dit oude gedichtje in te zetten.
Een gedachte over “Cutting Edge!

  1. haha, ik heb verkeerd geteld 🙂
    lucky number six is just as perfect!
    jij ook proficiat!
    ik vond die titel van je gedicht eigenlijk niet eens zo’n domper op de sfeer 🙂
    x anna

Geef een reactie

