Ik kan het uitleggen!

Toen de Parlando-dame me op het feestje van haar Baas vroeg of ik nog wat zou posten, viel het me weer in: ik heb een Second life. Ik heb een blog. De paasvakantie had me dat doen vergeten, dat terwijl ik wel wat kan melden. Wouter Steyaert bijvoorbeeld heeft me uit dank een ECHTE winnaar opgestuurd! Ik ben zo blij! En nu zondag sta ik op Passa Porta op het vrije podium. Prins zal er ook zijn. Is er dan nooit eens slecht nieuws? Ah, een zekere wil de site opblazen, maar maar maar…
Geef een reactie

