Onverantwoord interessant!

Hoe snel het gaat, de tijd, ik weet het niet. Er is geen constante -neen, kijk niet naar je horloge waarin je een regelmaat meent te zien in het tikken van de secondewijzer – er is géén constante.

Het hangt af van hoe goed je je amuseert, hoe bezig je bent. En dat ik bezig was bij Radio 1, dat kan niet ontkend worden. Hoe langer ik er was, hoe meer ik mezelf nuttig kon maken. Toch, het trotst blijf ik wel op dit (let niet op de afkondiging). Laat het duidelijk zijn dat ik me enorm geamuseerd heb, met als gevolg dat de tijd snel is gegaan, te snel.

Zo snel dat ik gisteren al bij De Standaard mocht beginnen. Zo snel dat ik vandaag al in die krant sta met mijn eerste bescheiden artikeltjes. Het maakt me blij, ik voel dat het weer snel zal gaan…

Een gedachte over “Onverantwoord interessant!

Geef een reactie

