De Rots

Vanavond treden Prins en ik op in café De Rots, op de Melkmarkt in antwerpen. Het open podium is ’n initiatief van Stichting Zondag. Niets te doen? Spring vanaf halfacht eens binnen in De Rots.

O ja, had ik gelijk of had ik gelijk wat Rooms-blauw, excuseer, oranje-blauw, betreft? Groen kan er nog altijd bij, maar alleen als we Louis Michel een pleziertje willen doen. We zullen zien, intussen betaal ik mijn boete voor de snelle ontmoeting met Didier.

Geplaatst in Geen categorie

Geef een reactie

