lof=copy-paste(2)

Een anonieme vrouw: ‘Zeg, Sylvie Marie is het toch hé? Kunnen wij dat gedicht dat je daarstraks voorlas, ‘het huwelijk’ niet ergens verkrijgen? Ik bedoel, is het te koop?’
Ik: ‘Euh, neen, zoals ik zei, het gedicht is in avant-première. Mijn zus trouwt op 14 september en dan lees ik het gedicht voor in de kerk, daarna zien we nog wat ik ermee doe.’
De anonieme vrouw: ‘Spijtig, het is echt goed, hoor!’
Ik: ‘Tja, ik heb nog niets uitgegeven, maar dankje, je kan me altijd eens bezoeken op komdichter.blogspot.com’
De anonieme vrouw: ‘Aha! komt het gedicht er dan na de trouw op?’
Ik: ‘Euh, misschien…’
Een tweede anonieme vrouw: ‘Zeg, dat gedicht ‘het huwelijk’, dat was echt goed! Kan ik dat ergens krijgen?’
Ik: ‘Euh, neen, zoals ik al zei…’
(Na het optreden bij Poechi in Leuven, de beste editie ooit! Foto’s komen misschien later nog)
Geef een reactie

