De nieuwe poëziekrant is uit!

Een mens gaat soms beter zelf eens surfen om te kijken of er al wat nieuws is op de markt. Zo ontdek ik dat de nieuwe Poëziekrant uit is, met vier gedichten van mijn hand erin. Een must om te kopen dus.
Ben je nog niet overtuigd? Ook Alain Delmotte, Lies Van Gasse, Erik Spinoy, Peter Holvoet-Hanssen, Mariana Marin, Jan Geerts en Lucas Hüsgen leveren poëzie af.
Verder gaat het ook nog over Luciya Stupica, Breyten Breytenbach en Ludwig Alene. En nieuwe colums vind je van Tjitske Jansen, Geert van Istendael en Marcel van Nieuwenborgh.
Ik kan zelf niet wachten tot ik wat in mijn bus krijg!
Geef een reactie

