Ze weten het! + Boekenbeurs

Tja, je zal het maar twee keer meemaken zeker? Volgens mij weten ze het. Volgens mij word ik systematisch omgekocht zodat ik mijn mening helemaal verander. Ja. Ja, want…

Radio 1 heeft het genoegen u uit te nodigen op de avant-première van de film “American Gangster”, een misdaadfilm van Ridley Scott met Denzel Washington en Russel Crowe.Deze uitnodiging is geldig voor 2 personen op donderdag 8 november 2007 om 19.30 uur in Utopolis Mechelen.

Dit wordt een filmweekje dus. Geen Boekenbeurstijd deze week. Wellicht gaan we volgende zaterdag nog. Vorige zaterdag gingen we alvast eens een kijkje nemen. Bleek dat X meer geluk had met de verkoop van zijn boeken dan hij pronosticeerde op zijn blog. Bleek ook dat sommigen blij waren ons te zien. Bleek ook dat sommigen zich afvragen waar Prins mee bezig is, nu hij geen wekelijkse verhaaltjes meer schrijft. Bleek ook dat Chika Unigwe fotogeniek was. Eén lukrake foto was voor haar goed genoeg om bij een toekomstig interview te zetten (ik zeg nog niet door wie dat interview wordt afgenomen en waar het zal verschijnen!). Bleek ook dat Steph Goossens er allemaal niet aan kan doen dat Lannoo zo doet. Lees daar later meer over in Meander. En bleek ook dat de literaire tijdschriften Yang en Rekto:verso niet veel met cross-over te maken hebben/willen hebben en dat er daardoor een uur lang een bij het haar gegrepen discussie ontstond. Men had beter ’n gesprek met DWB alleen gevoerd.
Er bleek nog veel meer, maar zijn het details? Wellicht, wellicht.

2 gedachtes over “Ze weten het! + Boekenbeurs

  1. American Gangster, alwaar uw tickets niet door deze Radio 1-promoboy zullen worden uitgedeeld omdat hij moet werken. Doe de groeten aan de vriendelijke dame/heer die mij zo last-minute heeft willen vervangen.

Geef een reactie

