en plein publicatie

Vandaag het nieuwe nummer van Gierik en Nieuw Vlaams Tijdschrift in de bus gevonden met daarin naast heel interessante bijdragen van Rudi Meulemans, Stef Lernous, Hanneke Paauwe, Stijn Devillé en Jan Fabre over theater, ook vier gedichten van mijn hand.

De nieuwe Stroom is al een tijdje uit. Naast mijn laatste bijdrage aan De Brug voor 2007, wijs ik graag ook op mijn samenwerking met François Vermeulen: hij vier tekeningen, ik vier passende gedichten. Even scrollen in de pdf en je kunt er niet naast kijken.

De stad Sint-Truiden heeft me naar aanleiding van mijn overwinning gevraagd om naar aanleiding van Gedichtendag flyers uit te delen met daarop mijn gedicht. Het mag, het mag!

Last but not least: vandaag is mijn eerste dag als freelance eindredacteur bij Het Nieuwsblad. Als dat geen publicatie betekent!

Geef een reactie

