Situatie

Hoe ik ’s morgensvroeg slaperig van Prins een afscheidskus krijg.
Hoe ik hem ’s avondslaat slaperig aantref in de zetel.
Hoe we door de week slechts het slapen delen.
Het zijn eigenschappen van de nieuwe job, misschien ook van het nieuwe jaar. We zullen zien, we zullen zien.

Ah, misschien wordt er in de wakkere momenten nog wat geschreven. Ook dat zullen we.

Marcha, Marcha,
If You’re lucky,
You will kill karaoke
And self-destruction
Is your best friend
And now You’re living
For the weekend.
Een gedachte over “Situatie

  1. Hoi Sylvie!

    Eindelijk dan het berichtje dat ik je beloofd had te sturen na WriteNow! maar wat er maar niet van kwam. Ik heb je een langer bericht getypt, maar ik kan geen emailadres van je vinden, en aangezien het aan jou én aan Wouter is, zal ik het naar hem sturen met de vraag of hij het je doorstuurt. Als je dus maar niets ontvangt, weet je bij wie je moet zijn ;).

    Grote groet, Anna

Geef een reactie

