Finalist

…een eerste verjaardagscadeau kreeg ik gisteren al, iets voor twaalf uur:

Samen met Reinout Verbeke mag ik op 26 april naar de Antwerpse Permeke Bibliotheek om in de finale van Frappant TXT het op te nemen tegen de winnaars van de andere voorrondes!

Een verrassend sterke voorronde vond ik het wel: ik vond heel wat kandidaten erg sterk bezig. De mensen die ik op de workshop vooruitgang had zien maken, lieten me erg versteld staan toen ze hun volledige tekst op het podium brachten. Toch was de jury het meteen unaniem eens over Reinouts kandidatuur voor de finale. Sterke teksten en een sobere maar sterke performance. Over die van mij hebben ze moeten wikken en wegen. Ik zal dus goed mijn best moeten doen de 26ste. Alvast bedankt Begijn Le Bleu, Andy Fierens, Chica Unigwe en Stijn Vranken!

4 gedachtes over “Finalist

Geef een reactie

