Jotie ’t Hooft Poëzieprijs

In Oudenaarde vond gisteren de eerste uitreiking van de Jotie ’t Hooft Poëzieprijs plaats. Ook ik had telefoon gekregen omdat ik bij de eerste tien was. De top drie zag er echter zo uit:

3: An Vandesompele
2: Eddy Vaernewijck
1: Tom van Cleemput

Voor een poëzieuitreiking was het een mooie avond met een optreden van Yevgueni zelfs als afsluiter, maar dit was toch het mooiste tafereel:




3 gedachtes over “Jotie ’t Hooft Poëzieprijs

  1. 🙂 wat een coole foto’s. ik heb van heel dat tafereel niets gezien, waarschijnlijk zat er een boom tussen of zo. in elk geval fijn jullie nog eens gezien te hebben! tot later *a

  2. aan luuk gruwez ben ik maar later toegeraakt. toen ik over de meisjesdroom (en desillusionering) was van jongens met lange zwarte haren…:) grapje. tot later water!

Geef een reactie

