15 juli voorbij…

We hebben het ons lang afgevraagd, wat na de deadline? Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nooit erg veel van verwacht had. Er zou immers wel weer een uitstelmanoeuvre worden uitgevonden. Maar neen, blijkbaar zijn er toch radicale beslissingen genomen. Dat daar verrast op gereageerd wordt, is menselijk, maar zeggen dat de bal in hetzelfde kamp moet blijven liggen, is dan weer wat minder, niet? Eens ben ik het dus met de Coreliokranten. (Phew, wat een geluk! U stoot uw werkgever best zo weinig mogelijk voor het hoofd)
Eh, en een oplossing? Die komt er wel, ooit, maar niet binnen drie maanden, neen, het stomste wat nu zou kunnen gebeuren is dat er een nieuwe deadline uitgevonden wordt. Toch ben ik ook wel een beetje pessimistisch en zeg: er zijn misschien wel nog Belgen, maar Belgische staatsmannen? hmm…
2 gedachtes over “15 juli voorbij…

  1. Een deadline op 21 juli lijkt me nog maar eens een extra lolly voor het kind met de overvolle snoepkast. Daar zit het nu niet op te wachten. Misschien is het eens tijd voor een frisse fruitsalade waarin kleuren, geuren en smaken harmonieus samen mensen lekker gezonder maken ?

Geef een reactie

