Voorstelling 2e nummer van jaargang 6 van Het Liegend Konijn

Gisteren werd in het Stadsmuseum ’t Schippershof, Rijselstraat 77 te Menen het 2e nummer van jaargang 6 van Het Liegend Konijn voorgesteld. Naar analogie van het verslagje op de website van het Konijn ook hier een fotoverslag. Ditmaal was Prins de fotograaf.

Verwelkoming door Jan Yperman.

Presentatie van het nummer door Jozef Deleu.

Philip Hoorne leest gedichten uit HLK 2/2008.

Ik lees gedichten uit HLK 1/2008.

Bart Van der Straeten leest gedichten uit HLK 2/2008.

4 gedachtes over “Voorstelling 2e nummer van jaargang 6 van Het Liegend Konijn

  1. Dag Sylvie,

    Ik vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn, ik ‘moest’ diezelfde ochtend voordragen in de buurt van jouw thuis: in Pittem. Ik hoop dat het bij jou even goed meegevallen is als bij mij.

    Groetjes,

    x

  2. In Pittem? zo leuk!

    ’t was echt leuk daar in Menen, een volle zaal met aandachtig publiek dat je achteraf nog graag eens komt zeggen wat ze ervan vonden. fijn is dat.

Geef een reactie

