Zonder

Ha Sylvie,

Gisteren kreeg ik de prospectus van Podium onder ogen met daarin
jouw bundel. Het ziet er bijzonder veelbelovend uit!

Dat kreeg ik vandaag in mijn mailbox. En juist, een nieuw jaar, een nieuwe catalogus. In zowel die van Vrijdag als die van Podium staat de aankondiging van ‘Zonder’, mijn debuut. Wat een feest!
In februari komt de officiële voorstelling in België. De paar honderd vrienden en relaties van uitgeverij Vrijdag die met de jaarwisseling een speciale editie van mijn bundel in avant-première mochten ontvangen, wens ik uiteraard nu al veel leesgenot.

8 gedachtes over “Zonder

  1. Ik vind de cover ook erg mooi. Ik zal er eens werk van maken dat er een recensie in ORP komt. Je weet maar nooit. Veel plezier bij de presentatie!

  2. Ook ik vind het een heel mooie flap (en de titel!). Proficiat! Al zal ik er niet bij kunnen zijn in het Geuzenhuis, want ik blijf maar examens maken.

Geef een reactie

