‘Op tournee’

Van zondag 19 april tot zaterdag 25 april trekken Prins en ik ‘op tournee’ in Nederland. Een samenloop van optredens heeft ons die beslissing doen maken.

Op zondagavond word ik in Hilversum verwacht bij Leon Verdonschot.  Op de radiozender KINK FM ben ik tussen 19 en 21 uur te gast in zijn programma Oeverloos.

’s maandags treed ik dan op in Utrecht bij ‘Woorden bij van Wegen’. De literaire avond gaat door in Café van Wegen, Lange Koestraat 15. Andere gasten zijn: Hannah Buenting, Maartje Wortel en Yi Fong Au. De avond wordt georganiseerd door SLAU.

En woensdag? Woensdag mogen Prins en ik een dichter vergezellen bij zijn optreden op Onbederf’lijk Vers in ‘s-Hertogenbosch.  Acht grote namen als K. Schippers, Judith Herzberg, Mustafa Stitou, Maria Barnas, Bart Chabot, Ester Naomi Perquin, Erik Bindervoet en H.H. ter Balkt betreden elk een verschillend podium in de binnenstad.

Van de tussentijd maken we gebruik om wat mensen te bezoeken. Toch, er zijn nog gaatjes vrij. Nederlanders, aarzel dus niet om ons te boeken!

4 gedachtes over “‘Op tournee’

  1. Ik ga jullie helaas niet kunnen zien met OV, ik treed daar zelf ook op. Utrecht schijnt erg tof te zijn, die avonden. Hoor ik van meerdere kanten. Enfin. Klinkt leuk zo’n tourtje.

Geef een reactie

