Vrijdag: Poetry Jam

Dit weekend vind het festival Kunst in de Luwte plaats in Roosdaal bij Ninove. Drie dagen lang wordt er gefocust op kunsten als poëzie, maar ook muziek etc. Rik Torfs komt en Stijn Vranken en Johan de Boose en nog een hele hoop boeiende mensen en dat in verschillende programma’s. Er zijn ook workshops van stiftdichten enzovoort. Enfin, het hele programma vind je op www.kunstindeluwte.be.

Op vrijdagavond mogen ook Prins en ik meedoen. Met een poetry jam laten we zien dat poëzie absoluut geen belegen gedoe hoeft te zijn. In het jeugdhuis zetten we de avond in met een flinke brok podiumkunst. Ook Philip Meersman, Maja Jantar & Jelle Meander en en Jee Kast tonen wat ze kunnen. Zeker de moeite dus. Tot dan!

untitled

3 gedachtes over “Vrijdag: Poetry Jam

  1. Helaas kan ik niet al de vrijdag komen, omdat ik nog moet werken en een auto laten nakijken. Mis ik jullie dus weer. Wordt tijd om eens te kijken of ik jullie niet allemaal eens naar Nederland kan halen voor een Wintertuinprogramma. Zijn jullie er de rest van’t weekend nog?

    1. Dennis,

      Wij komen alleen de vrijdag, helaas. De zaterdag zijn wij vroeg weg voor de Bekerfinale voetbal hier in ons land en de zondag is het Koningsblauw. Een hels weekend dus.

      ’n andere keer. In ieder geval, wij willen wel eens Wintertuinen.

      Groet,
      Sylvie

  2. Ik heb het idee ‘vlaamse verzen’ gepitched voor het komende Wintertuinfestival: een keuze uit de debutanten van vorig jaar en dit jaar. Passen jullie mooi in, lijkt me. Vrijdag hebben we de vervolgbespreking. Ik hou je op de hoogte.

Geef een reactie

