Morgenavond: Debutantenbal

Morgenavond vangt in Antwepen de eerste editie van het Felix Poetry Festival aan. Op de eerste avond is ook een Debutantenbal geprogrammeerd waar ook ik aantreed. Tijdens het bal lezen vijf debutanten: David Troch,  Maarten Inghels, Inge Braeckman, Lies van Gasse en ikzelf voor op verschillende locaties. Het is aan de bezoeker om te kiezen wie hij wil zien. Het belooft een heel erg boeiende avond te worden, ook omdat de rest van het programma veelbelovend is. Zo treden er drie internationale dichters op die ik hier de voorbije dagen in Rotterdam leerde kennen. Het zijn stuk voor stuk boeiende mensen. Ook ben ik benieuwd naar de documentaire over Claus. Die heb ik hier opzettelijk niet weest gaan bekijken zodat ik hem morgen nog kan zien.

Het programma ziet er als volgt uit;

20u: pleidooi door de poëzie door Peter Holvoet-Hanssen
20u20: Gert Vlok Nel, Matthew Sweeney en Mourid Barghouti
21u20: debutantenbal
22u00: première Wreed Geluk. Claus, Vlaanderen en de liefde

2 gedachtes over “Morgenavond: Debutantenbal

Geef een reactie

