Zonder ‘uit de rekken’

Helaas, het zit erop voor de chocoladeversie van mijn dichtbundel ‘Zonder’ en de twee gedichten ‘Prinses’ en ‘Model’. Vandaag worden de meesterwerkjes uit de etalage van de Diksmuidse chocolaterie Marc Vandenbussche gehaald. Zo stonden ze er de voorbije week bij:

De chocolatier is alvast heel tevreden over zijn werk: ‘De etalage was op z’n mooist de weken voor Valentijn. Toen waren de gedichten geflankeerd met chocolade harten plus allerhande liefdestekeningen eveneens in chocolade. In die weken zijn de gedichten gretig gelezen. Het mooiste voorbeeld hiervan was een koppeltje dat mij aansprak en mij vertelde dat ze ’s nachts om 1u30 zo genoten hadden van ‘prinses’. Ze vertelden mij er meteen bij dat ze al benieuwd waren naar volgend jaar. Naast deze romantische reactie waren er ook heel veel andere reacties van de toevallige passanten in de straat die ervan genoten hadden. Een stimulans voor mij om er zeker mee verder te doen.’

Prachtig toch!

Geef een reactie

