Ik ben niet gek, ik ben een dichter van de 21ste eeuw

… om maar te zeggen dat er twee bloemlezingen uit zijn waarin ook ik iets mag zeggen.

Voor zijn bloemlezing ‘De 21ste eeuw in 185 gedichten’ koos Gerrit Komrij vijf gedichen uit mijn debuutbundel ‘Zonder’. De bloemlezing kwam uit bij De Bezige Bij. Een leesverslag van Friedl Lesage vind je hier.

Voor ‘Ik ben niet gek, ik ben een gedicht’ kozen Chrétien Breukers en Frank Pollet één ongepubliceerd gedicht van me. Uitgeverij P gaf het manuscript uit. Een beschrijving van de bloemlezing door Paul Rigolle vind je hier.

3 gedachtes over “Ik ben niet gek, ik ben een dichter van de 21ste eeuw

  1. Rarara: wat is een verschil tussen Jan Pollet en Frank Pollet? Antwoord: de tweede heeft (mede) de bloemlezing IK BEN NIET GEK! samengesteld, en de andere krijgt de eer. Als het van Sylvie afhangt, dan toch 🙂

Geef een reactie

