In de Elle dan nog wel

Maandblad Elle ging voor haar januarinummer op zoek naar ‘de 11 van 2011: jong talent om in de gaten te houden’. En jawel, op nummer drie staat ’n dichteres. (ik ben de enige van de elf die lacht, trouwens)

3 gedachtes over “In de Elle dan nog wel

  1. Dit is leuk en fijn te ontwaren, dat je lacht, maar het zou ook heel fijn zijn, als je op berichtjes reageert en dit doe je niet, waarom zou je dan mijn mailbox met reclame over jezelf bevuilen.
    Ook ik ben beeldend kunstenaar, schrijver en dichter en ik wil graag met je delen en communiceren doch jij vindt het niet nodig ook maar enige reactie terug te geven; vind ik behoorlijk anti sociaal. Als schrijver dien je dit niet te doen of er moet het een en ander met je mis zijn. De wereld van de kunstenaars of het nu schrijvers, dichters schijnt geïndividualiseerd te zijn en wel zo erg, dat personen die de bekender worden een hautain gedrag over zich krijgen, dat het tot een schande maakt nog langer tot de menselijke soort te behoren. Ik ben misschien bikkel hard Sylvie of Elle hoe je ook heten mag, maar de realiteit is op het onbeschofte af en stoot af.

    Groet, Jacques

Geef een reactie

