‘Ik schreef je een brief’

Nu de bundel gisteren tegen het licht werd gehouden en er alvast goed op gedronken is, is het tijd om de primeur die er toen te zien was, te verspreiden op het wereldwijde web. Ter promotie van mijn bundel ‘Toen je me ten huwelijk vroeg’ heb ik namelijk aan Charlotte Apers gevraagd één van mijn gedichten te animeren met haar illustraties. Na drie weken hard labeur mag het resultaat er wezen. Het gedicht ‘Ik schreef je een brief’ heeft er een nieuwe grafische dimensie bijgekregen. Een graphic motion poem, zo mag je het noemen. Enjoy!

Animated short – Toen je me ten huwelijk vroeg from charlotte Apers on Vimeo.

Bij deze wil ik graag nog i e d e r e e n bedanken voor de prachtige dag gisteren! Charlotte dus voor het filmpje, Roel Weerheijm voor de prachtige tekst, Reinout Verbeke, Maud Vanhauwaert en Xavier Roelens voor hun poëzie, Anna De Bruyckere voor de verrassing, de uitgever en de redacteur voor het prachtige eindresultaat en uiteraard David voor alle steun! Ook iedereen die hielp gisteren met het verspreiden van drank en hapjes, bedankt!

2 gedachtes over “‘Ik schreef je een brief’

  1. […] Gent was gisteren de place to be voor de lancering van Toen je me ten huwelijk vroeg, de nieuwe dichtbundel van Sylvie Marie.  Roel Weerheijm van de Boekenkrant leidde in. Husband David Troch was master of ceremonies. Collega-dichters Reinout Verbeke, Maud Vanhauwaert en Xavier Roelens liet zich van hun West-Vlaamse kant zien. Charlotte Apers maakt een graphic motion poem van één van de gedichten uit de bundel. (Meer op het blog van Sylvie Marie) […]

Geef een reactie

