Expo(sure) #2: Where the wild flowers grow

Wekelijks wordt deze rubriek alvast niet. 2014 is een jaar dat me opslokt in kortetermijndeadlines, het voelt raar, maar ik doe mijn best om… Ah, er is een cursus fotografie, dat wel. Ik zal proberen om in die weken alvast telkens mijn beste foto te delen. Deze heeft de titel Where the wild flowers grow, naar een lied van Nick Cave en Kylie Minogue (dat wel ‘where the wild rosse grow’ heet, maar dat paste hier niet).

13955962565194

 

 

Geef een reactie

