Nieuwe publicaties


De voorbije maanden zijn enkele nieuwe publicaties verschenen met gedichten van mij erin. Je ziet de covers hieronder. Daarnaast zijn ook op de website van Ooteoote en Tzum gedichten van mij verschenen.

Negen gedichten verschenen in het jongste nummer van het Liegend Konijn. Het gaat om de cyclus ‘als hij komt’.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ook in de nieuwe poëziekalender van Van Oorschot staat een gedicht van mij. Dat gedicht verscheen eerder dit jaar in Tirade.

 

 

 

 

 

 

 

En onlangs kreeg ik ook het nieuwe poëziespektakel van Querido in de brievenbus. Ook daarin staan er drie gedichten van mijn hand.

Geef een reactie

